wtorek, 20 stycznia 2015

Too Faced - Chocolate Bar Palette

Parę dni temu zakupiłam w naszej polskiej (!) Sephorze paletę cieni Too Faced. Jakie było moje zdziwienie gdy ją tam zobaczyłam! Tym bardziej, że nie była jeszcze dostępna online (od wczoraj jest). Bez wahania wzięłam ją do ręki i podekscytowana udałam się do kasy...





Paletka ma bardzo przyjazne dla oka opakowanie. Zarówno zewnętrzny kartonik jak i sama tabliczka czekolady to uciecha dla oka. Cienie mają metalowe pudełko, całkiem solidne. 







W środku mamy 16 cieni do powiek, każdy z nich ma bardzo smakowitą nazwę. Warto zaznaczyć, że niesamowity czekoladowy zapach produktu wziął się stąd, że cienie wykonane są z prawdziwego kakao w proszku! Są tu cienie matowe, perłowe i brokatowe. Kompozycja kolorów jest dla mnie wprost idealna. Głównie dlatego, że na próżno szukać tu czarnego cienia, który z reguły jest w takich brązowo-nudziakowych zestawach, a mi jest absolutnie nie potrzebny. 




Cienie na dłoni pokazuje Wam bez żadnej bazy. Prosto z pudełka, paluchem na suchą łapkę. Pigmentacja jest bardzo dobra, nawet przy matowych cieniach, a z tym, wiadomo, na ogół bywa różnie. Cienie perłowe to już bajka! Są cudowne! 

Jeśli chodzi o trwałość, nie mam nic do zarzucenia. Wytrzymały tyle ile miały, nie straszny był im nawet padający śnieg. Ładnie się z sobą blendują i nie tracąc przy tym na intensywności. Swoją drogą, wracając do zapachu cieni, jest on tak przyjemny, że aż chce się sprawdzić czy cienie smakują tak samo jak pachną. :D





"Forget love, I'd rather fall in chocolate."

Z czystym sercem polecam Wam ten produkt. Chciałoby się nawet powiedzieć "bierzcie póki nie wykupili!". 
Z niecierpliwością czekam na to czy Sephora wprowadzi inne produkty Too Faced! 
A Wy? Macie chrapkę na coś konkretnego? 



Zrobiłam małe rozeznanie i Sephora proponuje bardzo korzystną cenę. W porównaniu do Allegro i sklepu internetowego z kosmetykami z USA (tam 370zł!).

5 komentarzy:

  1. Ładne kolorki. Czekam na jakiś makijaż z paletką w akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No o tym, że cienie są z kakao, nie wiedziałam ;)
    Ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie apetyt na nią rośnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. to są moje kolory, zastanawiam się nad kupnem:)

    OdpowiedzUsuń