wtorek, 7 października 2014

Golden Rose Rich Colour (dużo zdjęć)

Obok mnie otworzyli drogerię, nie ma tam nic specjalnego, znikoma kolorówka... Ale zauważyłam, że są lakiery Golden Rose, Rich Colour. Nigdzie nie mogłam ich wcześniej dorwać... 



Kupując te lakiery, chciałam zaopatrzyć się w jesienne kolory, no ale widać po jasnym zielonym, nie do końca mi to wyszło...


05


113


112


36


57


Muszę przyznać, że bardzo spodobały mi się te lakiery. Świetnie się je nakłada! Mają bardzo fajny, szeroki pędzelek. Jeśli chodzi o trwałość, tu też spisują się dobrze. Przynajmniej mnie efekt zadowala, a raczej nigdy nie używam baz czy topów. Gdy tylko będę przechodzić obok lakierów tej serii, na pewno kupię nowy kolor. 

Lubcie lakiery Golden Rose? 

10 komentarzy:

  1. mam ochotę wypróbować coś z tej serii, ale jeszcze nie trafiłam na nie stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam ten sam problem, chciałam, ale nigdzie stacjonarnie ich nie było... :/ Ale pewnie i w Twoim pobliżu pojawią się w końcu te produkty! :)

      Usuń
  2. Mam różowy i jestem zadowolona, na lato jak znalazł, teraz poszukuję czerwieni.Ten ostatni ze zdjęcia jest interesujący.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to bardzo ładny kolor. To jeden z tych, które są z całej serii lepsze do malowania :)

      Usuń
  3. Lubię te lakiery, choć odcień odcieniowi nie równy jakością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! Ten jasny zielony, ładnie kryje przy dwóch warstwach ale jest jakiś gorszy od reszty :) ale wiadomo, zawsze tak jest z lakierami :)

      Usuń
  4. Piękne odcienie! Mam kilka lakierów z tej serii i jestem zadowolona zarówno z ich formuły, jak i szerokich pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, w sumie wszystkie przypadły mi go gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo je lubię. Mam kilka. Te które prezentujesz są śliczne, iście jesienne. Choć nie przepadam za zielenią na swoich ale 112 bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobał mi się kolor nr 57...ale muszę sprawdzić czy czasami już go nie mam bo przeważnie wpada mi w oko to co już posiadam heh,.,..

    OdpowiedzUsuń