czwartek, 9 października 2014

Kupić czy nie kupić - Smashbox Full Exposure + moja dzienna paleta cieni

Dziewczyny! Zastanawiam się nam zakupem palety Smashbox. Miałyście z nią kontakt? Nie mogę znaleźć wystarczająco opinii by się zdecydować. 



Mam już co prawda swoją paletę neutrali, ale mi ostatnio nie leży i chcę ją zmienić na coś innego. Oto moja dotychczasowa dzienna paleta: 




Więc zamieniać czy nie? Może wcale nie warto..? Paleta Inglota towarzyszy mi codziennie, już chyba niemal od dwóch lat. Nie mam jej w sumie nic do zarzucenia, może prócz kredowości cieni matowych... Ale wiemy jak jest. Sama nie wiem, czy po prostu nie wydziwiam :D 



Potrzebuję Waszych rad!

12 komentarzy:

  1. Ładna, ale czy warto kupić nie wiem... Sama mam pare podobnych, a potem trudno żuzyc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, przecież sama mam czarno na białym, że w sumie mam to samo tylko w trochę innej odsłonie. A kto to potem będzie zużywał? Grr, ah my kobiety :)

      Usuń
  2. Całkiem fajna się wydaje, chociaż ja postawiłabym na którąś z paletek Iconic - odcienie mają podobne, pigmentację również, a sporo tańsze są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam też o jakiejś z Make Up Revolution, te czekoladowe mnie interesują :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą, matowe cienie z Inglota są dość kredowe i miałkie. Jeśli masz fundusze to oczywiście zmień.. czy na smashboxa, nie wiem - bo ich cieni nie miałam, ale to bardzo dobra firma a paleta cieni wygląda imponująco, świetnie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro ją pomacam i zobaczę... Może po prostu skompletuje jakąś nową 5/10 w Inglocie :) tu przynajmniej wiem z czym mam do czynienia

      Usuń
  4. na zdjęciu paleta mi się podoba. niestety nigdy nie miałam cieni smashbox w rękach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka Smashbox zapowiada się genialnie! Ciężko jest mi coś doradzić, bo ich cieni nigdy nie miałam, a na temat cieni Inglot mam mieszane odczucia. Niektóre są niezłe, inne trochę mnie zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadała się genialnie... Dziś ją macałam i to jest jakieś nieporozumienie... Pigmentacja pożal się Boże... Nie tego oczekiwałam za taką cenę, a przede wszystkim od tej marki :(

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta paleta jest słaba, polecam całym sercem the balm nude tude ! jest świetna

    OdpowiedzUsuń