sobota, 25 października 2014

The Balm, Balmsai - prezentacja paletki

Chciałam Wam szybciutko pokazać nową paletkę The Balm. Sama przed jej zakupem szukałam tzw. słoczy, więc może komuś, przed jej zakupem, przyda się mój post. 








W palecie mamy 18 cieni, z czego 3 mają przeznaczenie jako "produkt do brwi". W dolnej części opakowania mamy dwa szablony i instrukcje ich użytkowania. Ciekawe, choć ja wolałabym tu róż, rozświetlacz, bądź jakiś produkt do ust. 




Ja swoją paletę zamawiałam na mintishop.pl, udało mi się trafić na czas kiedy sklep dorzucał mały bonus. Mi trafił się cień Meet Matt(e), Matt Batali



Pierwsze wrażenie? Cienie mają na prawdę fajną pigmentacje i bardzo ładne wykończenia. Paleta świetnie nadaje się do makijaży codziennych, jak i tych wieczorowych. Nie mogę nie wspomnieć o opakowaniu. Na prawdę przypadło mi do gustu. Wiedząc, że opakowanie jest tekturowe, nie spodziewałam się, że będzie tak solidne. To mój pierwszy produkt The Balm i zakupu nie żałuje. Paleta na pewno posłuży mi przez dłuższy czas. 


Podoba się Wam zestaw Balmsai? Macie doświadczenie z cieniami tej marki? 

12 komentarzy:

  1. podoba mi się zestawienie kolorów. sama mam balm jovi i jestem w tej palecie zakochana po uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolory :-) ja mam paletę nude tude oraz bronzer bahama mama, oba produkty bardzo lubię. A opakowania mają świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę...piękna paletka...ale poczekam na recenzję The Balm Nude Tuse którą ma zrobić Vena Styl na moją prośbę...Znając siebie to pewnie kupię obie ale muszę troszkę na to poczekać :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory super, ale jak się czujesz? To już chyba zaraz rozwiazanie?;) Stresik jest?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w środę Magda będzie miała dwa tygodnie :D :D

      Usuń
    2. To ja to wszystko przegapiłam w takim razie. Mam nadzieję, że nie bolało za bardzo?;) Jak się czujesz w roli Mamy?

      Usuń
    3. Jest super, choć czasem czuję się przytłoczona :) W kwestii bólu, dużo lepiej niż się spodziewałam. Cesarskie cięcie to absolutnie nic strasznego! :)

      Usuń
  5. świetne kolorki!! :) może skuszę się i sama sobie taką kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam codziennie i jest na prawdę super, polecam jeszcze raz, jeśli jeszcze nie zdecydowałaś :)

      Usuń
  6. zastanawiam się miedzy tą paletka a Zoeva

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybym miała drugi raz kupić tą lub Zoeva, wzięła bym Balmsai :)

      Usuń