piątek, 19 września 2014

MAC Lipstick - Cream Cup

Ostatnio do mojej maczkowej gromadki pomadek dołączyła Cream Cup. Oto i ona:



Czemu akurat ten kolor? Cóż początkowo miał to być Angel, ale słysząc, że ma tendencje do wysuszania ust (a moje i tak ciężko doprowadzić do porządku), zdecydowałam się na ten bardziej kremowy odpowiednik...
Myślałam, że bardziej się z nią polubię. Koniec końców, wygląda to tak, że jeśli już jej używam, to pod błyszczyk. Jednak takie delikatne kolory nie są dla mnie najodpowiedniejsze...

Pomadka ma wykończenie Cremesheen.

Nie pokaże jak wygląda na ustach, bo jestem po ciężkim przeziębieniu i wyglądają one co najmniej niewyjściowo. 

Podoba się Wam ten odcien? Może już go macie? 

5 komentarzy:

  1. Odcień niekoniecznie mój, ale marzy mi się pomadka z Maca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo neutralny jest ten kolorek. Szukam teraz czegoś takiego, wiec z pewnością ją zmacam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ja na liscie chciejstw ;)
    bardzo mi sie podoba, lubie takie odcienie zima

    OdpowiedzUsuń