poniedziałek, 29 września 2014

Beauty+, Silnie nawilżający fluid SPF 15

Nigdy specjalnie nie zwracałam uwagi na to co nakładam na twarz. Były to przeważnie mało wymyślne specyfiki. Po prostu krem. Z resztą, skóra na buzi nie była wymagająca. Dopiero od paru miesięcy przykładam do tego większą uwagę. A to dlatego, że zauważyłam, że podczas ciąży moja twarz jest jakaś starsza... A może ludzie w moim wieku, właśnie tak zaczynają wyglądać, a ja po prostu nagle to zauważyłam..?


Podczas ostatnich mega wyprzedaży, skusiłam się w Sephora na krem. Rzecz jasna, nie po to wtedy przyszłam. Ale ten znajdował się w szafie z promocjami... Czekał na mnie. Spodobało mi się jego opakowanie z pompką. No i cena. Standardowo kosztuje 65 zł, ja trafiłam go za 19,90. Tak, tak, duże przeceny kuszą. Poza tym, gdyby okazał się niewypałem, dużo bym nie straciła.


Jak wspominałam, opakowanie bardzo wygodne. Jakiś czas temu, tradycyjne słoiczki zaczęły mnie irytować... Sam krem biały, nie za gęsty, nie za rzadki. Ale raczej w stronę rzadszego (przez palce się nie przelewa :p). 

Teraz kwestia działania, pierw sprawdźmy co nam obiecuje producent:

Nawilżający fluid o działaniu korygującym.
Płynna konsystencja jest szczególnie dostosowana do skóry mieszanej i tłustej lub do stosowania latem. Nadaje się do każdego typu skóry, nawet wrażliwej.
Nawilża przez 24h.
Dzięki formule zawierającej antyoksydanty i filtry UVB, zapobiega pojawieniu sie pierwszych oznak starzenia.
Oprócz nawilżania ma także działanie korygujące:
- wygładza skórę
- wyrównuje jej teksturę
- dzięki pigmentom odbijającym światło wyrównuje koloryt i rozświetla cerę
To potwierdzone, cera jest piękniejsza, nawet bez makijażu!
Nie powoduje zaskórników. Formuła testowana dermatologicznie.
To dowiedzione! Kolejne testy potwierdzają skuteczność. Skóra jest piękniejsza, nawet bez makijażu!

Po 1. aplikacji, 81% kobiet uważa, że skóra jest piękniejsza! Twierdzą, że skóra jest:
- bardziej wyrównana: 80 %(1)
- bardziej gładka: 83 %(1)
- rozświetlona: 78 %(1)

A to, co ja na to: jest to na prawdę dobry krem nawilżający! Swój największy, najcięższy test odbył, gdy byłam cholernie przeziębiona. Smarkałam przez 24h na dobę. Zawsze, gdy dochodzi do tego typu akcji, skóra wokół mojego nosa, nad ustami jest w opłakanym stanie i nic jej nie pomaga. Z resztą, każda z Was miała pewnie kiedyś podobną sytuację. Używałam wtedy tego kremu rano na całą buzię i przez cały okres przeziębienia i nie pojawiła się ani jedna sucha skórka! Dla mnie to świetny wynik. 

Jeśli chodzi o działania, które producent określa jako "korygujące", to coś w tym jest. Gdy tylko nałożę krem, twarz wygląda jakoś ładniej. Nie potrafię tego sprecyzować, ale widzę, że jest ładniej. Oczywiście nie tak dobrze, żeby odpuścić sobie makijaż twarzy. Ale jeśli miałabym bezproblemową cerę, myślę, że po użyciu tego mazidła, podkład mogłabym sobie odpuścić. Nadaje się pod makijaż.

Zauważyłam, że ten produkt często jest w obniżonej cenie, to stacjonarnie, to online. Jeśli któraś z Was będzie szukała czegoś nowego, nawilżającego, to warto się skusić, gdy akurat będzie w promocji. 

6 komentarzy:

  1. Wszystko co nawilża buzie chetnie wyprobuje, a szczegolnie przy promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak lubisz twarzowe nawilżacz, to na prawdę polecam! :)

      Usuń
  2. Skoro dobrze nawilża to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy można prosić o skład? Chociaż zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na opakowaniu kremu nie ma składu, musiał być na kartoniku, a tego nie zachowałam...

      Usuń