niedziela, 10 sierpnia 2014

Kompletujemy wyprawkę - kolejny weekend wyprzedaży (dużo zdjęć)

Dzięki Bogu już niedziela! Od piątku popołudnia spędzałam w centrach handlowych. Boli mnie coraz bardziej, więc póki mogę to chodzę to kompletuję wyprawkę. Kto wie kiedy zostanę uziemiona. 

W piątek zakupy z koleżanką, również ciężarówką. Ale tu prócz pielęgnacji niemowlaka, odzieży raczej nie kupowałam. Sobota to nalot na Smyka z D., a dziś popołudnie z mamą. 

śpiworek Smyk

 kocyk Smyk

 okrycie kąpielowe + myjka Smyk

 rożek Smyk

 tu muszę napisać, że ten zestaw to samodzielne dzieło D. :-) (Smyk)

 Pajacyk, kaftanik Smyk, pajac fioletowy TK Maxx

Pajac Smyk

 śpiworek F&F kids

 pajace F&F kids

 body F&F kids

komplecik F&F kids


pajac F&F kids 


komplet F&F kids


Muszę przyznać, że zakupy w Tesco, tj. F&F, były cenowo najbardziej korzystne, choć Smyk również był pod tym względem niczego-sobie. W czasie obecnych wyprzedaży, najbardziej rozczarowana byłam w H&M... Na razie koniec ciuszkowych zakupów dla MM. Rzecz jasna o ile coś mnie w sklepie przypadkiem nie zauroczy. Chyba najlepszym rozwiązaniem będą zakupy z listą. Oj tak, D. byłby wtedy zadowolony. 





2 komentarze:

  1. Trochę Ci zazdroszczę, że u Was to już tak blisko ;) ja jeszcze nawet nie chce myślec o zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń