wtorek, 26 sierpnia 2014

MAC Lipstick - Cosmo

Chciałam Wam dziś pokazać moją nową przyjaciółkę. Już Wam zdradzę, że to będzie długotrwała znajomość. 





nie zwracajcie uwagi na mój twarzowy nieogar, dziś no-makeup day

Gdy decydowałam się na ten odcień, nawet przez myśl mi nie przeszło, że tak mi się spodoba. Co więcej okazało się, że jest niemal identyczna jak mój naturalny kolor ust. Pewnie właśnie dlatego, skromnie rzecz ujmując, tak mi z nią do twarzy :-) 

Pomadka Cosmo ma wykończenie Amplified Creme.

Już po pierwszej aplikacji na usta wiedziałam, że ten kolor będzie mi towarzyszył już zawsze. Wiecie to było takie uczucie, że ten kosmetyk jest dla mnie stworzony. Zawsze chciałam znaleźć swój idealny podkład, tusz do rzęs, a tu proszę odnalazłam swój szminkowy must have

A Wy znacie Cosmo? Podoba Wam się? 


13 komentarzy:

  1. Piękny kolor, taki neutralny, ale robi to coś!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Koniecznie muszę się jej przyjrzeć na żywo :)
    Ja z MACa kochamBrave, to mój idealny odcień ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie sobie ją wygooglowałam. Też muszę się jej przy okazji przyjrzeć, ma bardzo fajny naturalny kolor :)

      Usuń
    2. A na jesień polecqam Plumful, też jest boska :) Mocniejsza, ale pięknie się prezentuje, a efekt można stopniować :)

      Usuń
    3. Oj tak, żebyś wiedziała, że ją na jesień mam w planach! :D

      Usuń
    4. Na pewno będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  3. Świetny niudziak, pasuje do Ciebie idealnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie to Twój kolor ;) Śliczna jest w tej swojej naturalności ;) Będę musiała zwrócić na nią uwagę podczas wizyty w Mac'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor...a jeszcze na Twoich pięknych ustach wygląda bosko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 26 year old Help Desk Operator Giles Goodoune, hailing from Guelph enjoys watching movies like Godzilla and Homebrewing. Took a trip to Yin Xu and drives a Ferrari 375 MM Berlinetta. sprawdz tych gosci

    OdpowiedzUsuń