wtorek, 19 sierpnia 2014

Nowości - zdjęcia

Pogoda ostatnio bardziej jesienna. Czyli dla mnie bomba. W prawdzie nie skacze z tego powodu pod sufit (a mogłabym, gdyby nie brzuch), ale jestem baaardzo zadowolona. Nie ma upału, lepiej mi się porusza, a co za tym idzie, lepiej przemierza międzysklepowe dystanse. 
Dziś wybrałam się tylko po buty, ale moje opuchnięte stopy bez kostek nie chciały współpracować i butów nie kupiłam. Ale, że już zdobyłam się na wyprawę do sklepu, to musiałam wejść to tu, to tam...

Hebe wyszłam z tym:







Tym razem nie mogłam ominąć Inglota...




i na koniec Sephora:



Ostatnio moje zakupy są jakoś bardziej pielęgnacyjne. Chyba się starzeje. Kurde, pewnie, że z dnia na dzień się starzeje! Nie tylko ja, Ty też! :-) Ale nie ma tego złego... Matko, zaczynam bredzić! 



7 komentarzy:

  1. Ten Dermedic to jakieś serum? U mnie zakupy zazwyczaj są bardziej pielęgnacyjne;) tez sie teraz lepiej czuje dzięki temu, że jest chłodniej. Teraz jeszcze tylko muszę wyjść z łóżka i w ogóle będzie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak serum, na rozszerzone pory. Ponoć po jakimś czasie faktycznie widać różnice. No wiadomo, nie ma nic z dnia na dzień :-) Ja nie mogę się doczekać jesieni, tej prawdziwej.

      Usuń
  2. Obawiam się, że żadna z nas już nie młodnieje. Ani Ty, ani nawet ja :P chli chlip

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny grunt by duchem być młodym :-)
    Ach ! inglotowskie zakupy - NATYCHMIAST oczy duże mi sie zrobiły ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od kiedy pamiętam to duchem się czuję starsza :D

      Usuń
  4. Zazdroszczę pędzla :) Cały czas się na nie czaje :)

    OdpowiedzUsuń