środa, 23 lipca 2014

INGLOT - różowo mi!

Dziś kolejne spotkanie z moim inglotowskim magazynem. :-) Tym razem pod lupę wzięłam różową paletkę. Dziewczęce kolory, różne wykończenia. Mimo, że fanką różu absolutnie nie jestem, te odcienie nawet mi pasują.




490 double sparkle
362 matte
144 AMC shine
488 double sparkle


To fajne zestawienie wiosenno-letnich róży. Jak zwykle brokaty i perłowy 144 spisują się najlepiej. Matowy wkład jest wyjątkowo kredowym matem... Jutro go chyba wypróbuję na policzkach. Może się sprawdzi :-)



Swoją drogą, dzięki tym postom wygrzebuję zapomniane palety cieni z toaletki i znów zaczynam używać kolorów! Mam dość być nude :-) 

PS. W końcu się ochłodziło i padał deszcz. Moja radość, gdy złapała mnie ulewa, była bezcenna! 




5 komentarzy:

  1. Prześliczne odcienie. Świeże i dziewczęce. Na lato idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż :) Nigdy bym nie pomyślała, że róż może tak ładnie prezentować się na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również sceptycznie podchodzę do różu solo na powiekach :D tu akurat też jestem zadowolona :p

      Usuń
  3. Róże na powiekach dodają świeżości, sama coraz częściej po nie sięgam
    Oczka wyszły naprawdę ładnie, kolorki pięknie zgrane.

    OdpowiedzUsuń