czwartek, 24 lipca 2014

MAC, Mineralize, Rich Lipstick - Elegant Accent

Już na początku muszę przyznać, że uwielbiam mineralne szminki Mac. Za formułę, działanie, opakowanie i rzecz jasna, zapach. 





Ten kolor to Elegant Accent, to ciepły, średni róż. Bardzo dziewczęcy, codzienny. Zgodnie z opisem producenta, szminka daje uczucie natychmiastowego nawilżenia i wcale się nie lepi. Lubię to, że się nie lepi :-) O ile w błyszczykach mogę to przełknąć, to jeśli zdarza się to pomadce, to miłości z tego nie będzie. Po nałożeniu szminki, moje usta odczuwają mega komfort, 
W opakowaniu kręci mnie to, że jest na magnes i gdy wrzucę ją do torebki, nie muszę się martwić, że się przypadkowo otworzy i sama zrobi sobie "kuku". Fajne jest też to, że jej gramatura jest większa od standardowych maczkowych pomadek. 



Mineralna formuła rzeczywiście zapobiega wysuszaniu ust, nawet gdy produkt się zetrze, nie odczuwam w związku z tym dyskomfortu, bo usta nadal są mięciutkie. Jeśli chodzi o trwałość, ciężko mi się wypowiedzieć, bo tu każda szminka jest u mnie krótkodystansowcem. Ale mimo, że ta pomadka jest dość śliska w użyciu, co dla mnie jest plusem, to trzyma się całkiem nieźle. Do tej konkretnej szminki mam szczególną słabość, bo to moja pierwsza szminka Mac. Dlatego jakoś mimo, że ją wielbię, rzadko jej używam. Z sentymentu ;-) Na pewno jeszcze nie raz w mojej kolekcji zagoszczą szminki z serii Mineralize, Rich lipstick. Bo mimo, iż droższe od zwykłych Mac, Lipstick, to na pewno warte ceny! 

A Wy lubicie mineralne pomadki Mac? Jakie kolory? 





12 komentarzy:

  1. Mam parę pomadek MAC ale zadnej mineralnej To super, ze nie wysusza ust muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, te mineralne są na prawdę, hm.. inne! Spróbuj jeśli będziesz miała okazję :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kiedyś musisz wyjść ze sfery marzeń! :) Warta zakupu.

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje ta szminka :) Nie miałam jeszcze nic z MAC'a niestety, ale może w końcu coś kupię :)

    Dołączam do obserwatorów i idę prześledzić poprzednie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.

      Mac to coś, czego każda kosmetyko-maniaczka powinna spróbować :))

      Usuń
    2. Oj tak :) Ja chyba zacznę swoją przygodę z Mac'iem od korektora Pro Longwear, bo już bardzo długo mnie kusi :) A potem szminki :D

      Usuń
  4. Co prawda mam zaledwie dopiero 1 pomadkę MAC Crosswires, ubóstwiam jej konsystencję, zapach i komfort noszenia...
    Twój kolorek też ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny odcień! Nie rzuca się zbyt w oczy, ale jest odpowiednio widoczny. Moglabym się z nim polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspanialy kolor! usta wygladaja tak kuszaco i soczyscie! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń