sobota, 5 lipca 2014

MAC Sharon Osbourne blush & Ravishing Lipstick

Parę tygodni temu, prosto z Londynu, wraz z niespodziewanym gościem, przyleciał do mnie MACowy róż. Mowa tu o nie byle jakim różu, lecz o limitowanej kolekcji Sharon i Kelly Osbourne dla MAC. Ja zdecydowałam się na wariant Sharon.
Dostajemy go w ładnym czerwonym, plastikowym opakowaniu. Na przezroczystej części wieczka znajduje się autograf Sharon. Nie przypadkowo ma on lawendowy kolor, gdyż takiego koloru są produkty z tej kolekcji sygnowane przez Kelly.


Kolor różu to Peaches&Cream, o wykończeniu Satin

Jeśli chodzi o szminkę, to tu krótko, bo o pomadkach tej firmy nie potrzeba wiele mówić. To kolor Ravishing, wykończenie Cremesheen






Nie jestem w żadnym stopniu maniaczką róży do policzków, ale ten skradł moje serce. Moim zdaniem ten kolor jest rewelacyjny. Na mojej skórze wygląda jak w 100% naturalny rumieniec! Do tej pory aż tak dobrze z żadnym różem nie trafiłam. Fakt, można z nim przedobrzyć, ale trzeba się o to postarać :-) 
Odkąd jest w moim posiadaniu, używam go codziennie. To najlepiej wydane 23 funty w moim życiu! 
Szminkę lubię za wykończenie i za to, że nie przesusza moim problematycznych ust. Kolor nie jest moim hitem nr 1, ale i tak uważam, że jest niezły.

 



Niestety, kolecja pań Osbourne nie jest jeszcze dostępna w Polsce. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale chyba zagości u nas w sierpniu. Może wtedy skuszę się na coś z wybrańców Kelly. A Wy macie coś z tej serii na oku? 



5 komentarzy:

  1. mam ten roz, jest absolutnie przepiekny!

    pomadka Ravishing mam na liscie chciejstw, i predzej czy pozniej bedzie tez i moja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz, też myślisz, że wygląda jak naturalny rumieniec? :)

      Usuń
    2. dokladnie ;) uzywam go namietnie od dnia zakupu!
      mam w sumie 4 roze Mac i ten jest wlasnie jak naturalny rumieniec ;)

      Usuń
  2. Pomadka ma świetny kolor :) Ja w takich nie najlepiej wyglądam, więc napawam oczy u Ciebie. Marzy mi się jakiś róż z Mac, ale nie mam pojęcia jaki miałby to być kolor...
    ps. usuń sobie weryfikację obrazkową z bloga ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci właśnie ten róż! W PL dostępny ma być dostępny chyba na początku sierpnia. Pasuje każdej znajomej która zdecydowała się na zakup.

      Co do weryfikacji, dzięki za info! Byłam pewna, że jest to wyłączone.

      Usuń