niedziela, 27 lipca 2014

INGLOT - brąz

Chyba każda z nas ma jakieś swoje ulubione brązowe cienie i każdej w nich do twarzy. Ja mam brązów najwięcej i używam ich codziennie. Nie wyobrażam sobie bez nich makijażu.





145 AMC shine
121 AMC shine
404 pearl


Tu czas na moją standardową formułkę, czyli brokaty i perły są niesamowite. Cała paletka jest bardzo połyskująca i raczej nie używam jej na dzień, choć czasami któryś z tych odcieni się do mojego dziennego makijażu wkradnie.



W zdjęciu oka nie umiałam uchwycić tego, jak bardzo błyszczące są na powiece te kolory. Bardzo lubię brązy! Ta paletka, to najmniejsza część mojej brązowej kolekcji. Ale w każdej z osobna uwielbiam jej uniwersalność. Bo każdy wie, że brązy pasują każdemu i na każdą okazję. Dlatego, brązy zawsze mnie kuszą i ciężko nie ulec zakupowi :) 



2 komentarze: